

Warsaw Academy of Fine Arts'tan Krzysztof Meissner tarafından tasarlanan araç, tek hacimli aerodinamik kasası ile orjinal bir tasarıma sahip ve tünel testindeki sonuçlara göre sürtünme katsayısı 0.29.
fakat araç, politik ve ekonomik sebeplerle seri üretime geçemiyor. hükümet görevlileri 7 adet prototipin yokedilmesi emrini veriyor. bugün prototiplerden birisi Museum of Technology at the Warsaw Pałac Kultury i Nauki'de.
tek hacimli gövdenin patenti BOSMAL tarafından alınıyor ama kaynak yetersizliğinden dolayı gerekli uzatma yapılamıyor. 10 yıldan daha fazla bir süre geçip de renault twingo'yu hazırladığında patent süresi çoktan dolmuş oluyor. twingo ile benzerliklerinden dolayı Beskid 106'ya "polish twingo" deniyor. güçlü ve şanslı olan bir kez daha ayakta kalırken diğeri tarih sahnesine veda ediyor. aşağıdaki de yerini almayı düşündükleri fiat 126. nereden nereye...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder