15 Temmuz 2008 Salı

twingo tamir #6

dün yine ikitelli oto sanayiye gittim. sol kapı icin cam krikosu aldım. benim motor saglam, disli bozuktu. fakat motor üzerine percinle sabitlendigi icin motoruyla beraber aldım. sonra kendi cam krikomu söktürünce gidip adama verdim. bana maliyeti 100 ytl oldu. motoru yenilenmis oldu. 10 ytl de montaj ücreti verdim. (mert otomotiv ile ilgili detaylari verecegim.)
bir de cıkma arka silecek kolu buldum, onu aldım 60 ytl. sırf aksaray'a gitmeye üsendigimden ve biraz da temiz bir kol oldugu icin sıfıra yakın para verdim. gıcık bir cıkmacıydı, kimseye tavsiye etmiyorum bunu. (ulubat oto)
toplam masraf 170 ytl. cıkmacılar memnun...

ekteki fotograflarda benim eski cam krikosu ve motoru görünüyor. hali harap...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

tüm twingoculara duyrulur mallarım % 70 indirimde GElirseniz Görürsünüz Ulubat oto

Renault Power dedi ki...

Bence yanlış düşünüyorsun.
Benimde hyndai bir otomobilim vardı. En ucuz Ulubat Oto idi. Allah razı olsun ondan, işimi çok güzel gördü. Belki sen adama ters davranmışsındır. O da fiyatı düşürmemiştir.

R'ali dedi ki...

iyi oku arkadaşım.
Yaklaşık 1-2 ay önce hyundai bi aracım için ikitelli çıkmacıların bulunduğu sanayi sitesine gittim. Durumum da pek müsait değildi, neyse aradığım parçayı ULUBAT OTO'da buldum. Allah razı olsun, adam işimi çok güzel gördü, ve nekadar mağdur durumda olduğumu gördüğü için de güzel bi indirim yaptı.
Bence sen adamı sinirlendirdin onun için sana öyle davranmıştır.
Ben ULUBAT OTO'yu kesinlikle TAVSİYE EDİYORUM (bunu ona bi borç bilirim).

Adsız dedi ki...

Google'da Ulubat oto'yu aratmışlar burası çıkıncada herkes gelip bir yorum yazmış Büyük ihtimalle kendi adamlarıdır!!!

Adam yalan mı yazacak!!!

Kim kalkıpta parça aldığı firmanın adını google'da aratıp firma ile ilgili yorum yazar yaa!

Cin olmadan adam mı çarpmaya çalışıyorsunuz siz?

Gülerim buna!